Łazanki.







Składniki:

  • słoik kapusty kiszonej (900 g, po odsączeniu 600 g),
  • 380 g pieczarek,
  • 2 cebule,
  • 250 g makaronu do łazanek ( ale ja czasem daję inny makaron, w zależności jaki mam w domu - mogą to być wstążki, kolanka czy też świderki),
  • 300-400 g kiełbasy,
  • olej lub oliwa z oliwek do smażenia,
  • sól, pieprz.
Przygotowanie:

Kapustę kiszoną ugotować.
Makaron ugotować.

 Pieczarki umyć i pokroić. Cebulę obrać i pokroić. Razem przesmażyć. Podczas smażenia posolić i popieprzyć.
Kiełbasę pokroić i na osobnej patelni podsmażyć.
Gdy wszystkie składniki są już przygotowane, można wymieszać w garnku pozostawiając chwilę na mniejszym ogniu, cały czas mieszając. Po wymieszaniu spróbować i ewentualnie doprawić. Ja przeważnie dosypuję jeszcze pieprzu. Zdjąć z ognia i gotowe.

Smacznego!!!

5 komentarzy:

  1. nie znosze pieczarek sama tez robie lazanki z kapusta ale robie je ze slodkiej kapusty a nie z kiszonej kielbase kroje drobniutko a nie tak jak na zdjeciu dodaje boczek wedzony cedbule czerwona
    tych lazanek ze zdjecia nie ruszylabym wyglądaja wyjatkowo nieapetycznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc proszę korzystać ze swojego przepisu. Ja nadal będę korzystać ze swojego, który według mnie jest bardzo smaczny.

      Usuń
  2. Jakiej używa Pani kiełbasy do tego przepisu na łazanki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do łazanek dodaję taką kiełbasę jaką mam w lodówce, nie trzymam się konkretnie jednej. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. jadłam kiedyś u koleżanki ale teraz już wiem jak to zrobić ;-)

    ----------------------------------------

    http://bit.ly/2eq3TuE

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj :