Sałatka z makaronem w kształcie ryżu ( 1 ).

Długo zastanawiałam się nad zrobieniem sałatki z makaronem, który jest w kształcie ryżu. Często myślałam by ją zrobić ale jednak wybierałam inne rodzaje makaronów. Dziś pierwszy raz spróbowałam i zrobiłam taką sałatkę. I muszę przyznać, że naprawdę fajnie się ten makaron  komponuje z warzywami i równie dobrze smakuje. Będę do niej często powracać.



Składniki:

  • 1 świeży ogórek,
  • 1 duża świeża czerwona papryka,
  • 200g rzodkiewek,
  • szczypiorek,
  • puszka kukurydzy,
  • 250g makaronu w kształcie ryżu,
  • majonez,
  • sól, pieprz.

Przygotowanie:

Makaron ugotować, przelać zimną wodą i odczekać aż woda ocieknie. Wszystkie warzywa pokroić w mniejszą kostkę. Makaron, warzywa, kukurydzę wrzucić miski, dodać majonez, posolić, popieprzyć i wymieszać. 

Smacznego!!!

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Przeważnie proste przepisy są najsmaczniejsze :) Pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj :