Sok pomarańczowy i galaretki.

Naszła mnie dziś ochota na sok pomarańczowy. W kuchni leżała cała siatka świeżych pomarańczy i kilka cytryn. Wyjęłam maszynkę do wyciskania soku z cytrusów i po kilku minutach miałam już pyszny sok. Zostały mi skórki po owocach i długo się nie zastanawiałam nad tym co z nich zrobię. Bardzo często przeglądając różne inspiracje natykałam się na ciekawie zrobione i podane galaretki. Dziś nie mogłam się oprzeć by nie spróbować zrobienia ich w skórkach po pomarańczach i cytrynach. 



Składniki:
  • 4 średnie pomarańcze,
  • 2 cytryny,
  • 2 galaretki ( miałam o smaku mojito i pink margarita - one są na 375ml wody, więc potrzebowałam mniej owoców).

Przygotowanie:

Galaretki przygotować tj. jest podane na opakowaniu. Ostudzić.

Cytrusy dobrze wymyć lub sparzyć.Wycisnąć sok z pomarańczy i cytryn (osobno).


Do szklanki soku pomarańczowego dodać dwie/trzy łyżeczki soku z cytryny - w zależności od słodkości pomarańczy.


Wyczyścić skórki, umyć i osuszyć. Ułożyć najlepiej na blaszce obok siebie, tak by się nie przewracały. Skórki mogą przepuścić troszkę galaretki, więc lepiej jest przygotować je tak by nie mieć później lodówki do mycia :) 





Zalać galaretką.


Gdy galaretki dobrze stężeją przekroić połówki na pół.


Smacznego!!!



Komentarze

  1. fajne i pomysłowe...dla dorosłych można dodac trochę alkoholu jak galaretka przestygnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj :