Kompot z brzoskwiń.

Dziś moja mama pochwaliła się, że robi kompot z brzoskwiń. Oczywiście od razu poprosiłam o zdjęcia. A jak zdjęcia już dostałam, to oczywiście razem z przepisem. Dzielę się z Wami przy okazji :)



Składniki:
  • brzoskwinie,
  • 1kg cukru na 1.7l wody - wychodzą 4 słoiki.
Przygotowanie:

Brzoskwinie umyć.
Ciasno powkładać do słoika. Zagotować wodę i wymieszać z cukrem. Zalać owoce i mocno zakręcić słoik.
 Gotować 45min. Woda musi sięgać do ponad 3/4 słoika. Słoiki w garnku postawić na kratce lub na  ścierce, nie wstawiać do gotowania by miały bezpośredni kontakt z garnkiem. Po ugotowaniu odwrócić zakrętką do dołu i pozostawić do ostygnięcia.

Zdjęcie zrobione kilka miesięcy później (dzieci chętnie kompot piją i zajadają się owocami):


Smacznego!!!



Komentarze

  1. Myślałam,że brzoskwinie bez pestek do słoika, będą lepsze. Takie moje zdanie, ale ładnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj :