Kotlety mielone z serem żółtym.

Osoby, które chętnie jedzą ser żółty i mięso mielone powinny spróbować ich połączenia. Ja dziś wypróbowałam i będę do nich powracać.





Składniki:
(na 5 kotletów)

  • 350g mięsa mielonego,
  • 1 jajko,
  • 2 ząbki czosnku,
  • 1/2 cebuli,
  • sól, pieprz, majeranek,
  • bułka tarta,
  • kilka łyżek mleka,
  • ser żółty - ja użyłam sera w kształcie krążków 5szt.x20g.
Przygotowanie:

Przygotować ser żółty - nie musi być taki jakiego ja użyłam, może być inny pokrojony w kostki po 20g.
Mięso mielone wymieszać z jajkiem i przyprawami, bułką tartą ( bułki tartej wsypać ok.2 czubatych łyżek - polać po tej bułce mlekiem by zmiękła). Mięso podzielić na 5 części. Do każdej części włożyć kawałek sera żółtego, tak by nigdzie nie wystawał i uformować kotlety. Obtoczyć w bułce tartej i włożyć na rozgrzany tłuszcz. Smażyć na średnim ogniu, kilka minut z każdej strony.




Smacznego!!!

1 komentarz:

  1. już wiem co dziś zrobię na obiad ;-)

    -----------------------------------------

    http://bit.ly/2eq3TuE

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj :