Surówka z czerwonej kapusty.

Mam kilka swoich ulubionych surówek do obiadu i ta oczywiście się do nich zalicza. Moja mama ją robi i zawsze podglądałam co do niej dodaje. Zrobiłam w końcu sama, wyszła idealna w smaku :)


Składniki:

  • mała główka czerwonej kapusty,
  • mała, płaska łyżeczka kwasku cytrynowego,
  • 6 ząbków czosnku,
  • sól, pieprz,
  • 4 łyżki majonezu.
Przygotowanie:


 Kapustę pokroić i wygnieść z kwaskiem. Dodać majonez, wyciśnięty czosnek i doprawić do smaku solą i pieprzem.
Smacznego!!!

15 komentarzy:

  1. Aż mi ślinka pociekła, uwielbiam ją !

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. a tą kapustę można konserwować???

    OdpowiedzUsuń
  4. albo czy ją można zrobić ale bez majonezu???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, to zawsze robię ją na świeżo i z majonezem. Ale jeżeli ktoś nie lubi majonezu, bądź nie może go spożywać, to zawsze można spróbować bez niego. Choć ja osobiście wolę wersję z majonezem :) Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Właśnie takiego przepisu szukałam - szybki i pyszny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Moniko , nie moge sie nachwalic twoimi przepisami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamiast kwasku ,proponuje cytryne,na pewno bedzie zdrowsza......😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłam , pyszna ( z cytryną , nie lubię kwasku) :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobiłam , pyszna ( z cytryną , nie lubię kwasku) :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Robie dzis mam nadzieje, ze to ten smak, ktorego szukam:):):) dzieki

    OdpowiedzUsuń
  11. ja dodaję jeszcze paprykę świeżą....

    -------------------------------------

    http://bit.ly/2eq3TuE

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj :