Zupa kalafiorowa.

 


Składniki:
  • kość schabowa,
  • kilka ziemniaków,
  • kalafior,
  • 2xmarchew,
  •  por,
  • korzeń pietruszki,
  • natka pietruszki,
  • śmietana 30% do zup i sosów,
  • sól, pieprz, ewentualnie vegeta( jarzynka).
Przygotowanie:

Kość od schabu zalać wodą, dodać obraną i umytą marchew, por, pietruszkę i pokrojone w kostkę ziemniaki. Doprawić solą i pieprzem, ewentualnie vegetą (jarzynką). Gotować na mniejszym ogniu. Po kilkunastu minutach dodać podzielony na różyczki kalafior. Gotować do miękkości warzyw. Na końcu dodać śmietanę i zagotować.


Smacznego!!!

Komentarze

  1. Witam bardzo ciepło i serdecznie , dzisiaj przez przypadek napotkałam na pani przepisy na youtube. Odchudzam sie zupami chudymi i nie są tak smaczne bez śmietanki i masełka . Gdybym pani nie zobaczyła to nie uwierzyłabym że na takich zupach można chudnąć .... Nie wiedziałam że można dodawać śmietany czy masełka lub mięska , tym bardziej jestem szczęśliwa i dziękuję , zaraz biore sie za obiad mam dużego kalafiora i kurczaka , oraz resztę skł. Będę zaglądać na bloga po przepisy , które są ciekawe .... Pozdrawiam serdecznie Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :)
      Jest mi bardzo miło, że podobają się Pani moje przepisy. Jednak u mnie raczej są to przepisy tradycyjne, nie są dietetyczne.
      Pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj :