Jajko sadzone w papryce.

Czas na śniadanie, pomysłów niewiele...Otwieram szafki, lodówkę i spoglądam na paprykę i na jajka. Przypomniały mi się zdjęcia, na które kiedyś natrafiłam z jajkiem sadzonym usmażonym w obręczy z papryki. Od razu wiedziałam co za chwilę zjem. Niestety jest tak wiele przepisów w internecie, że nie jestem w stanie napisać kto ten pomysł wymyślił. Jednak stwierdzam, że pomysł jest bardzo fajny, ponieważ uwielbiam jajka sadzone jak i świeżą paprykę. Podałam je na toście i wyszło pyszne i ładnie podane śniadanie.




Składniki: (na jednego tosta)

  • 1 kromka chleba tostowego,
  • 2 jajka,
  • 2 obręcze papryki,
  • tłuszcz do smażenia,
  • sól, pieprz.
Przygotowanie:
Rozgrzać tłuszcz. Położyć obręcze papryki, a do nich wlać wybite jajka. Lekko posolić i popieprzyć. Smażyć do momentu, aż białko się zetnie. Podawać na toście lub według własnego uznania.
Uwaga: Jeżeli jest mniejsza papryka ukroić grubszą obręcz, wtedy jajko się nie wyleje. Podczas wlewania jajka najlepiej paprykę łyżką docisnąć by jajko nie uciekło od spodu.


Smacznego!!!

Komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj :