Dietetyczna cukinia faszerowana.


Składniki:

  • cukinia,
  • pojedyncza pierś z kurczaka,
  • 3 ząbki czosnku,
  • pełna garść zielonej pietruszki,
  • 2-3 łyżeczki kukurydzy,
  • jajko,
  • mix ziół,
  • odrobina soli, pieprz.
Przygotowanie:


 Ja miałam taki kawałek cukini, który pokroiłam na cztery części. Wydrążyłam środek.
Pierś z kurczaka zmieliłam przez maszynkę. Dodałam kukurydzę, jajko, posiekaną zieloną pietruszkę, wyciśnięty czosnek i przyprawy.  Wymieszałam.
Napełniłam cukinię farszem i przykryłam folią. Piekłam w piekarniku w 180 stopniach. Pierwsze 25minut piekłam pod folią, następnie przez kolejne 20-30minut piekłam bez przykrycia. Czas pieczenia bez folii jest zależny od tego czy cukinia jest miękka, dlatego to należy samemu sprawdzić.


Smacznego!!!

Komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj :