Szybka sałatka z jajkiem.


Składniki: ( 1 większa porcja)

  • duża garść mieszanki sałat,
  • 3-4 rzodkiewki,
  • 4 suszone pomidory,
  • łyżeczka słonecznika,
  • łyżeczka pestek dynii,
  • 2 jajka,
Sos:
  • pół łyżeczki octu jabłkowego,
  • łyżeczka oliwy z oliwek (extra virgin),   
  • pół łyżeczki soku z cytryny,
  • pieprz grubo mielony.
Przygotowanie:


 Jajka ugotować na miękko - ja swoje ugotowałam w takim silikonie, który wczoraj zakupiłam i testuję :) Ale oczywiście można ugotować w skorupkach.

Sałatę rozłożyć na talerzu. Pokroić rzodkiewkę i położyć na sałacie. Pomidory suszone odsączyć ( niekoniecznie), pokroić i dodać do reszty składników. Polać sosem: składniki na sos razem wymieszać (jeżeli wolisz wyraźniejsze smaki zrób sos z podwójnej porcji). Pestki dyni i słonecznik podsmażyć w minimalnej ilości oliwy z oliwy (uwaga gdyż mogą strzelać), odsączyć. Dodać do sałatki. Ugotowane jajka położyć na wierzch i gotowe. 

Smacznego!!!

Komentarze

  1. Ale pyszna sałatka, teraz po Świętach przyjdzie czas na takie lżejsze jedzenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszotka;) Moniczko, nie doszły do mnie zdjecia do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, nie doszły? Wysłałam wiadomość ze zdjęciami przez gmaila. Może spróbujemy przez fb?
      Wyślę za chwilę, proszę dać znać czy doszły :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj :