Czosnkowa sałatka z serem żółtym i ananasem.



Jedna z moich ulubionych sałatek. Nie wiem jak to się stało, że dopiero dziś ją dodaję na bloga. Przeoczyłam tak pyszną sałatkę, ale już się poprawiam i oto i ona: sałatka z serem żółtym i ananasem. Gotowa w niecałe 10 min.


Składniki:
  • 250 g sera żółtego,
  • puszka kukurydzy,
  • puszka ananasa,
  • 5 ząbków czosnku,
  • kilka łyżek majonezu,
  • śmietana ( nie może być gęsta) lub słodka śmietanka,
  • łyżka syropu z puszki ananasa.
  • pieprz.
Przygotowanie:



Ser pokroić w kostkę. Ananasa odsączyć i pokroić na mniejsze części. Kukurydzę odsączyć. Połączyć wszystkie składniki dodając wyciśnięty czosnek, śmietanę (ok. 100-150 ml - tak by sałatka nie była zbyt gęsta), majonez, łyżkę syropu z puszki ananasa i pieprz. Wymieszać.
Smacznego!!!

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszelkiego rodzaju sałatki z ananasem. Przyznam, że jadłam już podobną i bardzo mi smakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robię identyczną, jest przepyszna! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny blog...
    Bez pompatycznego przepychu i udziwnień.
    Prosto i smacznie.
    Ciekawie i z pomysłem.
    Cieszę się, że tu trafiłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile komplementów :) Dziękuję bardzo, bardzo miło się czyta takie komentarze. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Super sałatka, już mi ślinka cieknie :) Zabieram się za przygotowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzis ja zrobie :) uwielbiam korzystac z pani pomyslow- sa idealne dla mnie ! pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobny przepis, tylko że dodaję jeszcze 1 puszkę fasolki czerwonej i zamiast czosnku- por a zamiast śmietany- majonez. Pychotka- polecam wypróbować. Monika, super blog. Z wielu przepisów tutaj skorzystałam. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brakuje gotowanej piersi z kurczaka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej pasuje do tej sałatki gotowana pierś z kurczaka :) Ja jednak tak uwielbiam ten zestaw, że prędko się nie zdecyduję by go urozmaicać. Ale nie mówię, że nigdy tego nie zrobię ;)

      Usuń
  8. robię na weekend :) dam znać jak smakowała, ale już czuję, że mój syn zapała do niej miłością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sałatka przepyszna, dodałam jednak kurczaka, bo u mnie sami mięsożercy, coś wspaniałego !

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę, że smakowała :) Pozdrawiam.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj :