Ryżowa sałatka z kurczakiem i ananasem.

Przepis na tę sałatkę dostałam od koleżanki, której bardzo za niego dziękuję. Na początku zastanawiałam się jak będzie smakować ser feta razem z ryżem, ale muszę przyznać, że to jest całkiem fajne zestawienie. Do tego pierś kurczaka, ananasy z puszki, kukurydza, majonez, czosnek, przyprawy i wyszła bardzo smaczna sałatka.
 


 

Składniki:
  • puszka ananasów (po odsączeniu 260g), pokroić w kostkę,
  • pojedyncza pierś kurczaka (ok. 200g), ugotowana w soku z puszki ananasów (w razie potrzeby dolać wody), pokroić w kostkę,
  • woreczek ryżu (125g), ugotowany,
  • 200 g sera feta, pokroić w kostkę,
  • puszka kukurydzy,
  • 4-5 łyżek majonezu,
  • 3-4 ząbki czosnku, wycisnąć,
  • sól, pieprz.
Przygotowanie:

Wszystkie składniki razem połączyć i doprawić solą i pieprzem.
 
Smacznego!!!

Komentarze

  1. Monika uwielbiam takie salatki.
    Przepis kradnę oczywiście, a powiedz mi kto ci robił taki ładny szablon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szablon zrobiła mi koleżanka.

      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. zazdroszczę ja na razie kombinuję ze swoim :)

      Usuń
  2. Wygląda smakowicie:) z feta jeszcze takiej kombinacji nie próbowałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego trzeba spróbować :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Nie tylko wygląda, ale i smakuje pysznie. Do tej pory robiłam tą sałatkę w wersji bez fety, ta opcja jest o wiele smaczniejsza.
    JoannaWa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj :