Pierwsze urodziny bloga

   


 Nadszedł ten dzień, na który czekałam już od jakiegoś czasu. Moje malutkie święto, które spędzę z uśmiechem na twarzy. Równo rok temu pojawił się tu pierwszy przepis, który jest dla mnie wyjątkowy (Sałatka z suszonymi pomidorami). Nie tylko dlatego, ze sałatka ta jest bardzo smaczna lecz również dlatego, że przypomina mi pewną piątkową tradycję. Gdy zaczyna się weekend i nadchodzi wieczór razem z mężem szykujemy ją sobie na kolację, do niej pijemy po lampce czerwonego wina i siedzimy długo rozmawiając. To są wyjątkowe chwile...
    Przez rok pojawiło się wiele przepisów na różne dania. Jedne są bardziej dopracowane, inne czekają jeszcze na ulepszenie. Jakość zdjęć jak również wygląd bloga się zmieniły. Myślę, że wszystko jest coraz ładniej robione i coraz przyjemniej się tu na bloga zagląda. Dużo osób mi zaufało i skorzystało z przepisów i rad, co mnie bardzo cieszy. Zawsze staram się odpowiadać na zadane mi pytania, choć nigdy nie ukrywam, że sama jeszcze dużo muszę się nauczyć. Dlatego również czytam Wasze rady i sobie je koduję. Jest jeszcze dużo przede mną pracy i nauki przy gotowaniu. Choć myślę, że przez ostatnie lata i tak zrobiłam wielkie postępy. Odważyłam się spróbować i zrobić wiele nowych potraw. Nie zawsze mi wszystko wychodzi, lecz każdy czas spędzony w kuchni sprawia mi dużą przyjemność i satysfakcję. 

PS1. Liczę na swoich czytelników, na osoby zaglądające na mojego bloga by również dzieliły się swoją wiedzą i radami :) 
PS2. Miło by mi było gdybyście na fb zostawiali swoje zdjęcia potraw zrobionych według mojego przepisu. Na blogu niestety nie potrafię ustawić takiej funkcji z możliwością wstawiania zdjęć w komentarzu.

Komentarze

  1. Moje gratulacje, życzę dużo satysfakcji z tej działalności na dłuuuuuuuugie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę następnych owocnych lat blogowania :)) chętnie będę zaglądać :)) mnie stuknęło dopiero pół roczku.... więc perspektywa roku brzmi dla mnie fajnie, choć czuję, że wiele pracy jeszcze przede mną...
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj :