Roladki z tortilli.




Roladki z tortilli są bardzo fajnym pomysłem na imprezową przekąskę. Dużym jej plusem jest to, że 
do środka można dać swoje ulubione składniki. Moim ulubionym połączeniem jest sos majonezowo czosnkowy (przepis na sos majonezowo czosnkowy znajduje się tu - należy jedynie zrobić bardziej gęsty), sałata, pomidory, oliwki i starty ser żółty.

Sposób wykonania:

Placek tortilli posmarować sosem majonezowo czosnkowym.
 Położyć umyty i osuszony liść sałaty.
 Następnie położyć cienko pokrojone pomidory.
Poukładać cienko pokrojone zielone oliwki.
 Lekko posypać startym serem żółtym.

Zwinąć w rulon i pokroić, wbijając w każdą roladkę wykałaczkę.









Roladki z tortilli również można zrobić bez użycia wykałaczek. Ten sposób pokazany jest na filmiku:



Smacznego!!!

Komentarze

  1. Pycha! Zjadłabym chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, trafiłam tutaj przypadkowo i jestem zachwycona ! Całego bloga przewertowałam, znalazłam strasznie dużo przepisów, które na pewno wykorzystam ! Jeszcze nie zdarzyło mi się, żebym czytając bloga, miała wrażenie, że to moje przepisy... bo tak trafiają w mój gust ! :) Zatem w czwartek próbuję pierwszego przepisu - naleśniki z mięsem mielonym :) na pewno będzie pycha... i mąż będzie zadowolony ;) świetny blog, będę go odwiedzać ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj :