Sałatka jarzynowa





Składniki:

  • 1kg białej kapusty  - pokroić, posolić,
  • 1kg ogórków - zetrzeć na tarce jarzynowej,
  • 1kg marchwi - zetrzeć na tarce jarzynowej,
  • 1kg pomidorów - pokroić w talarki,
  • 1/2kg cebuli - pokroić w talarki,
  • 1/2kg jabłek - zetrzeć na tarce jarzynowej.
Zalewa:
  • 1 szklanka octu 10%,
  • 3 szklanki wody,
  • 8 łyżek cukru.
Przygotowanie:

Składniki na zalewę zagotować w kotle ( dużym garnku). Dołożyć warzywa i gotować ok.15min. Tak przygotowane warzywa powkładać do słoików i pasteryzować jeszcze ok.5-7min.

Przepis dostałam od mamy mojego męża.

Smacznego!!!

2 komentarze:

  1. O, nigdy jeszcze nie robiłam sałatki jarzynowej z białą kapustą... Kiedyś będę musiała spróbować :)
    Dodałam Pani bloga u siebie do obserwowanych, mam nadzieję, że nie ma Pani nic przeciwko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie mam nic przeciwko. Bardzo mnie to cieszy, dziękuję :) Pozdrawiam.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj :