Jeżynowo malinowy sernik na zimno.



Składniki:

  • biszkopty ( ja użyłam podłużnych, cienkich - lecz mogą być również inne),
  • 150g malin,
  • 140g jeżyn,
  • 500g mascarpone,
  • 1kg jogurtu greckiego,
  • 4 łyżki cukru pudru,
  • 6 galaretek ( ja dałam wiśniowe ).
Przygotowanie:

Pierwsza warstwa:

Dno formy (wymiary:25cmX38cm) wyłożyć biszkoptami.










Druga warstwa :

2 galaretki rozpuścić w małej ilości wody, ostudzić.
Mascarpone zmiksować z jogurtem greckim i dwiema łyżkami cukru pudru. Dodać maliny, nadal miksować. Na koniec dodać rozpuszczoną, ostudzoną galaretkę i połączyć z masą ( używając nadal miksera). Spróbować masę na smak czy jest wystarczająco słodka. W razie konieczności dodać więcej cukru pudru. Gotową masę malinową wylać do formy na biszkopty i włożyć do lodówki. Pozostawić do stężenia - nie trwa to długo.










Trzecia warstwa:

Zrobić tak samo jak warstwę drugą z użyciem jeżyn zamiast malin. Wylać masę jeżynową na masę malinową i pozostawić w lodówce do stężenia.

Czwarta warstwa: 

2 galaretki rozpuścić w 500ml wody, pozostawić do ostygnięcia. Gdy ostygną włożyć do lodówki. Tężejącą już galaretkę wylać na górę ciasta. Pozostawić do całkowitego stężenia.

Smacznego!!!

Komentarze

  1. Wpraszam się na kawałeczek tych pyszności :) mmmmm moje kubki smakowe będą zachwycone :)))
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze taki cudownie letni, pycha!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj :