Blok twarogowy na kanapki






Składniki:

  • 250g twarogu tłustego,
  • 1 większy kiszony ogórek,
  • 1/2 świeżej niedużej papryki czerwonej,
  • 1/2 świeżej niedużej papryki żółtej,
  • 4 pieczarki konserwowe (grzybki marynowane),
  • 1/2 cebuli,
  • 2 łyżeczki żelatyny,
  • sól, pieprz.
Przygotowanie:

Warzywa i grzybki pokroić w drobną kostkę.

Twaróg zmielić przez maszynkę.

Żelatynę rozpuścić w 2-3 łyżkach gorącej wody. Do ostygnięcia mieszać, by nie zrobiły się grudki.

Warzywa z twarogiem wymieszać dodając soli, pieprzu i żelatyny. 


Dobrze wymieszaną masę położyć na folii spożywczej i ukształtować. Zawinąć i mocno ścisnąć by masa nie była luźna. Wstawić do lodówki na conajmniej 2h.




Jeżeli zostały Ci pieczarki konserwowe (grzybki marynowane) i nie wiesz jak je wykorzystać polecam przepis na sałatkę śledziową Sałatka śledziowa z porem (tu kliknij po przepis).

Inspiracją do zrobienia bloku twarogowego na kanapki był dla mnie przepis z książki " Chudnij łatwo i szybko".
Smacznego!!!

Komentarze

  1. zaciekawił mnie ten przepis , nabrałam ochoty by go wypróbować tym bardziej ,ze dostałam domowej roboty wiejski ser i od 2 dni robię z niego różne smakowite pasty a teraz Twojego pomysłu wypróbuję , dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To mi się podoba i może okazać się hitem! Czy jest równie pyszne??? Narobiłaś mi wielkiej ochoty :)
    Pozdrawiam, Szkat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi posmakowało. Kolacja, śniadanie i już nie ma :) Można dodawać różne swoje ulubione dodatki. Pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj :