Kruche ciasteczka z bananem i czekoladą.

Przepis na takie ciasteczka podsunęła mi wczoraj koleżanka, która dostała również od znajomej. Bardzo je chwaliła, także nie pozostało mi nic innego jak upieczenie ich i spróbowanie :) 


Składniki:

Ciasto:
  • 500g mąki pszennej ( ja użyłam tortowej),
  • 160g cukru ( 3/4 szklanki),
  • 125ml wody ( pół szklanki),
  • 125ml oleju ( pół szklanki),
  • 7g proszku do pieczenia ( 2 łyżeczki),
  • 16g cukru wanilinowego.
Ponadto:
  • 1 i1 1/2 banana,
  • 100g czekolady mlecznej,
  • cukier puder,
  • odrobina oleju.
Przygotowanie:

Składniki na ciasto razem połączyć i zagnieść. Rozwałkować ciasto i powykrawać szklanką krążki. Na każdy krążek (z połowy ciasta) położyć po plasterku banana i kostce czekolady. 









Krążkami z drugiej połowy ciasta przykryć banana  i czekoladę i dobrze skleić z dolnym ciastem. Ciastka kłaść na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia i delikatnie posmarowanym olejem. Włożyć do nagrzanego piekarnika do 190stopni C i piec ok20min. Po wyjęciu z piekarnika pozostawić do ostygnięcia i posypać cukrem pudrem. 


Smacznego!!!

8 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe nadzienie! :) Ach, jak wyśmienicie musiały smakować te ciasteczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. na takie domowe ciasteczka skusiłby się chyba każdy! :) zachęcam do wzięcia udziału w konkursie :) http://foodmania-przepisy.blogspot.com/2014/11/uwaga-konkurs-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie je dzisiaj upiekłam, mąż i córka zajadali, aż im się uszy trzęsły:) Dziękuję Pani Moniko za tego bloga:):):) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ciastka smakowały :) Dziękuję za miłe słowa. Może zostały zrobione zdjęcia ciasteczek, by podzielić się z innymi? Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Cudo !! Ale mi sie podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam ale super są te przepisy zapisuje do zakładek i będę po kolei próbować. Kurcze pierwsze będą eklerki coś mi się wydaję.Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam ale super wyglądają te ciasteczka fajne masz te przepisy zapisuje do zakładek.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj :