Babeczki reniferki z wiśniami.



Składniki:

Ciasto:

  • 220g mąki pszennej ( ja użyłam tortowej),
  • 180g cukru,
  • 5g proszku do pieczenia ( 1 łyżeczka),
  • 24g kakao ( 4 łyżeczki),
  • 5 jaj,
  • 125ml oleju,
  • 125g wody.
Ponadto:
  • wiśnie drylowane,
  • paluszki,
  • cukierki lub inne składniki do stworzenia nosa czy oczu reniferów,
  • czekolada na kanapki ( ja użyłam nutellę),
  • cukier puder.
Przygotowanie:

Suche składniki na ciasto połączyć razem - wymieszać. Mokre składniki na ciasto połączyć razem w osobnym pojemniku - dobrze roztrzepać widelcem.

Suche składniki połączyć z mokrymi - mieszać do momentu, aż nie będzie grudek.






Przygotować blaszkę na muffinki z papilotkami ( papierkami na babeczki). Na dno każdej papilotki nalać ciasto. Powkładać po dwie wiśnie.

Wypełnić resztą ciasta papilotki. Włożyć do nagrzanego piekarnika do 180 stopni C i piec ok.25minut. 

Każdą babeczkę posmarować nutellą i dodając dodatki zrobić reniferki :) Z cukru pudru zrobić lukier do łączenia dwóch składników - u mnie to był potrzebny do połączenia noska z paluszkiem okrągłym.


Smacznego!!!


Komentarze

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj :