Sernik na zimno





Składniki:

  • 700g serków homogenizowanych ( ja miałam różne smaki: banan, truskawka, brzoskwinia),
  • 250g serka mascarpone,
  • 2 czubate łyżki cukru pudru,
  • 4 galaretki ( ja miałam 3 cytrynowe i jedną agrestową),
  • truskawki z syropu lub kompotu ( mogą być świeże jak również można dać inne owoce),
  • opakowanie okrągłych biszkoptów.
Przygotowanie:

Dwie cytrynowe galaretki rozpuścić w jak najmniejszej ilości wody i ostudzić - gdy stygną często mieszać je. 
Ser mascarpone zmiksować na najwyższych obrotach z dwoma czubatymi łyżkami cukru pudru. Następnie dodawać serki homogenizowane, nadal miksując. Na koniec wlewać powoli rozpuszczone galaretki i dokładnie zmiksować.
Biszkopty wyłożyć na tortownicę ( o średnicy 26cm), a na nie wylać masę z serków. Włożyć do lodówki do całkowitego stężenia.
Dwie galaretki rozpuścić w 800ml gorącej wody. Pozostawić do całkowitego ostygnięcia.
Gdy masa z serków stężała wyłożyć na nią owoce i zalać zimnymi galaretkami. Włożyć do lodówki do całkowitego stężenia.



 Smacznego!!!

Komentarze

  1. Wygląda na cudownie leciutki :) Pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od lat robię serniki na zimno,a tu jeszcze inny pomysł! Z pewnoscią też pyszny.
    Fajny blog,zapoznałam się ze wszystkimi sałatkami u ciebie:) Będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj :