Sałatka z bobem

Mama dziś pojechała kupić mój ukochany bób. Ucieszyłam się bardzo gdy zobaczyłam jego duży woreczek. Przy zakupach pani podzieliła się z moją mamą przepisem na sałatkę. I od razu wzięłam się do jej zrobienia. Wyszła bardzo smaczna, także dzielę się przepisem z Wami :)


Składniki:
  • ok.1kg bobu,
  • 5 pomidorów,
  • 5 jaj, ugotowanych na twardo,
  • koperek,
  • 1 cebula,
  • majonez,
  • sól, pieprz.
Przygotowanie:

Bób ugotować w osolonej wodzie do miękkości, ostudzić i obrać ze skórki. Bób wyłożyć na dno miski lub innego naczynia. Pomidory pokroić ( każdy pomidor na 8 części). Posypać posiekanym koperkiem ( połową).








Jajka ugotowane na twardo pokroić ( każde jajko pokroić na 8 części). Wyłożyć na pomidory. Posolić i popieprzyć.










Cebulę pokroić w kostkę i równomiernie rozłożyć ją na pomidorach i jajkach.

Rozsmarować wierzch sałatki majonezem i posypać drugą połową koperku.







Smacznego!!!

Komentarze

  1. mój mąż uwielbia bób,ciekawe czy zasmakuje mu w takiej wersji...na pewno zrobię tą sałatkę

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj :