Pieczone devolaye w chrupiącej panierce



Składniki:

  • 4 szklanki płatków kukurydzianych ( szklanka o pojemności 250ml ),
  • 2 jajka,
  • 3 pojedyncze piersi z kurczaka,
  • mąka pszenna,
  • sól, pieprz,
  • 1 łyżka musztardy sarepskiej,
  • 1 szklanka mleka,
  • kawałek sera żółtego,
  • kawałek masła,
  • garść natki pietruszki.
Przygotowanie:

Piersi z kurczaka przekroić wzdłuż, rozbić tłuczkiem, posolić i popieprzyć z obu stron. Płatki kukurydziane rozdrobnić. Do drugiej miski wbić jajka, dodać do nich musztardę i mleko oraz powoli dodawać mąkę, do momentu aż ciasto będzie dość gęste - dokładnie roztrzepać, by nie było grudek. Ser żółty pokroić na sześć prostokątów, a masło na sześć kawałków. Natkę pietruszki posiekać. Na każdy kawałek piersi położyć ser żółty, masło i troszkę pietruszki. Mięso zwinąć i obtoczyć najpierw w cieście, a następnie w płatkach kukurydzianych. Włożyć do rozgrzanego piekarnika do 200stopni C i piec 40min. W czasie połowie pieczenia odwrócić mięso na drugą stronę. 












Komentarze

  1. Ta panierka mnie zaciekawiła... muszę ją wypróbować:)pycha wyglądaja:)
    ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować, naprawdę warto :) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Uwielbiam takie chrupiące panierki, danie wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danie jest naprawdę przepyszne, dlatego polecam wypróbować przepis. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Robiłam wczoraj, tylko u mnie wyszly jakieś suche, masło i ser też się tak nie wylewały ładnie. Jak pani ustawiła piekarnik ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja piekarnik miałam ustawiony na góra dół.

      Usuń
  4. Zrobilam sa przepyszne mam pytanie czy moge uzyc do ciasta maki kukurydzianej lub ryzowej? Prosze o odpowiedz p. agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj :