Sałatka z suszonymi śliwkami

Dziś nareszcie udało mi się zrobić sałatkę, która chodziła za mną już od dłuższego czasu. Kilka tygodni temu spotkałam w sklepie koleżankę i obydwie brałyśmy śliwki suszone. Przy okazji wymieniłysmy się tym co będziemy z nich robić. I własnie wtedy dowiedziałam się o tej sałatce. Nie mam pojęcia czy dobrze ją odtworzyłam, ale wyszła bardzo smaczna :)




Składniki:

  • 1 pojedyncza pierś z kurczaka,
  • sól, pieprz, bazylia, oregano,
  • 2 łyżki oleju,
  • por,
  • 10 śliwek suszonych,
  • majonez.

Przygotowanie:

Pierś z kurczaka pokroić w kostkę, posolić, popieprzyć, dodać bazylię i oregano oraz dwie łyżki oleju. Wymieszać i podsmażyć. Pozostawić do ostygnięcia. Por i śliwki suszone pokroić drobniej, dodać do nich ostygnięte mięso, majonez. Posolić i popieprzyć. Wymieszać. 



Smacznego!!!

Komentarze

  1. O masz ze sliwka jeszcze nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie robiłam żadnej sałatki z suszoną śliwką...
    wygląda przepysznie.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj :