Warzywa do pochrupania



Dziś taka propozycja na coś zdrowego do pochrupania podczas filmu lub po prostu gdy mamy ochotę coś podjeść. Wystarczą ulubione warzywa. U mnie to były:

  • czerwona papryka, 
  • ogórek,
  • marchewka,
  • seler naciowy,
  • rzodkiewka,
  • pomidorki koktajlowe,
  • świeża bazylia.
Oprócz warzyw można dodać mozzarellę. U mnie to były mini kulki mozzarelli.

Dodatkowo sos. Można zrobić swój ulubiony. Ja wczoraj zrobiłam sos tzatziki:

  • starty ogórek świeży - Po starciu posolić, odłożyć na chwilę na bok. Odlać z ogórka wodę.
  • jogurt naturalny,
  • dwa ząbki czosnku - wycisnąć,
  • pieprz.
Mój sos był troszkę odchudzony, ale można go jeszcze bardziej doprawić, dodać troszkę soku z cytryny czy też majonezu. 





Smacznego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj :