Czosnkowa bagietka z krewetkami


Składniki:
  • 325g krewetek koktajlowych ( ja użyłam mrożonych ),
  • 1 duża bagietka,
  • 1/2 świeżej czerwonej papryki,
  • 1/2 świeżej żółtej papryki,
  • 1-2 garście natki pietruszki,
  • 1 łyżka masła,
  • 4 ząbki czosnku,
  • 1/2 cytryny,
  • pieprz, sól,
  • ser grana padano - tyle by oprószyć pokrojoną bagietkę
  • masło czosnkowo-bazyliowe: 125g miękkiego masła ( ja użyłam niesolonego ), kilka listków bazylii, 3 ząbki czosnku ( można zrobić z połowy porcji, ponieważ mi trochę masła zostało ).
Przygotowanie:




Smacznego!!!

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Ładnie się prezentuje i jest bardzo smaczna. U mnie w domu jest ostatnio numerem jeden. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Pyszności i w dodatku pięknie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj :