Pieczeń z mięsa mielonego z groszkiem, kukurydzą i papryką konserwową


Składniki:
  • 1kg mięsa mielonego,
  • 1 cebula,
  • 1 łyżka masła,
  • 2 ząbki czosnku,
  • 3 płaskie łyżki bułki tartej, plus do oprószenia pieczeni,
  • 1 łyżeczka ostrej musztardy,
  • 3 kawałki papryki konserwowej,
  • 1/2 szklanki kukurydzy ( ja użyłam mrożonej ),
  • 1 szklanka groszku ( ja użyłam mrożonego ),
  • odrobina oleju,
  • sól, pieprz, majeranek,
  • 2 jajka, 
  • natka pietruszki ( opcjonalnie ).
Przygotowanie:



 



Smacznego!!!

Komentarze

  1. Super pieczeń ;) lubie takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przepis ;) lubie takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pieczeń wygląda obłędnie! Zrobiłabym już dzisiaj, ale mam jeszcze do zjedzenia zapiekankę warzywną, którą wczoraj robiłam sobie w multicookerze wg przepisu redmonda, bardzo smaczna i szybka w przygotowaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj :