Pulpeciki w zalewie octowej


Składniki:

Pulpeciki:
  • 500g mięsa mielonego,
  • 1 jajko,
  • 2 czubate łyżeczki musztardy sarepskiej,
  • 2 łyżeczki majeranku,
  • pieprz, sól,
  • 2 łyżki bułki tartej, plus do obtaczania,
  • 4 łyżki wody,
  • olej.
Zalewa octowa:
  • 1 i 1/2 cebuli,
  • 2 mniejsze marchwie,
  • 3/4 szklanki octu ( szklanka 250ml ),
  • 1l zimnej wody,
  • 3 listki laurowe,
  • 6 ziarenek ziela angielskiego,
  • 1 łyżeczka soli,
  • 3 łyżeczki cukru,
  • 4 łyżki przecieru pomidorowego.
Przygotowanie:

                   


Smacznego!!!


7 komentarzy:

  1. wyglądają bardzo apetycznie  

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadłam rybę w podobnej zalewie, ale z klopsikami jeszcze się nie spotkałam. Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takich pulpetów jeszcze nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż ślinka cieknie, uwielbiam zalewy octowe. Chociaż mięsa nie jadam, to chętnie wykorzystam do wege pulpecików :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł. Na pewno zrobię takie pulpeciki:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy można to danie poporcjować w słoiki,podgotować by się zamknęły i później spałaszować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, to jeszcze ich nie pasteryzowałam. Ja swoje przełożyłam do słoiczków i w lodówce stoją trzy dni.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj :