Zakupowo część 2


Zupełnie zapomniałam, że mam Wam do pokazania moje nowe zakupy do kuchni.


 Podwójna rękawica kuchenna i zwykła pojedyncza rękawica kuchenna.
Moje stare niestety już się wysłużyły i potrzebowałam czegoś nowego, świeższego. W sklepach wzorów i kolorów jest mnóstwo, także można sobie powybierać. Ja oczywiście przede wszystkim zwracałam uwagę na cenę. I gdy cena już mi odpowiadała, wybrałam wzór. Naprawdę mi się on podoba.
Fartuch kuchenny. Tak jak przy wyborze rękawic zwracałam uwagę na cenę. Z wyborem było ciężko. Chciałam coś ładnego - jak typowa kobieta. Wybór padł na czarny, ale nie wiem czy będzie on praktyczny. Mój mąż już w sklepie powiedział mi, że nie wyobraża sobie mnie w nim przy robieniu czegoś z mąką. Jednak i tak go wzięłam, po prostu mi się podoba. W domu mam dwa fartuchy takie zwykłe, kuchenne, a ten jest taki kobiecy.
 Forma na babkę. Zakup zupełnie spontaniczny. Jak tylko ją zobaczyłam, to bez zastanowienia włożyłam ją do koszyka. W domu miałam tylko silikonową, a takiej mi brakowało. Także niedługo będę piekła babki.
I patelnia grillowa. Również była spontanicznym zakupem. Od dłuższego czasu miałam ochotę ją kupić. Podnosiłam ją i oglądałam ją w sklepie za każdym razem jak byłam na zakupach. I chyba wyczarowałam sobie, że w końcu obniżyli cenę o 30%. Wtedy musiałam ją wziąć :) Wygląda bardzo solidnie i porządnie, także z pewnością będę z niej zadowolona.





To by było na tyle z moich zakupów. Narazie muszę je ograniczyć z powodu braku miejsca w kuchni ( zawsze tak mówię i jakoś nie wychodzi ). Ale niedługo zaczną się porządki świąteczne i myślę, że troszkę miejsca na nowe skarby się znajdzie :)

Komentarze

  1. Ja wczoraj tez blaszkę do piewczenia kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blaszki też ostatnio kupiłam bo stare już się takie brzydkie zrobiły. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj :